top of page

Obchodní podmínky

​ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti a případné další právní vztahy smluvních stran vznikajících v souvislosti nebo na základě smlouvy o dílo uzavřené v místě prodejce nebo distančně, např. prostřednictvím internetových stránek, které jsou provozovány na www.servistrenazeru.cz mezi zhotovitelem, tj Roman Kozák, IČ: 22457356, sídlem Hlučín, Ostravská 101/87, 748 01, dále "zhotovitel" a zákazníkem dále "objednatel"

  2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání uzavírání smluv o dílo uzavřených distančním způsobem, např. skrze webových stránek prodejce umístěných na výše uvedené adrese www.servistrenazeru.cz a s tím související právní vztahy.

  3. Ustanovení odchylná od ustanovení uvedených v obchodních podmínkách lze sjednávat ve smlouvě o dílo. Tato odchylná ustanovení mají přednost před těmito Obchodními podmínkami.

  4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo.

  5. Zhotovitel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit či doplňovat. Změnami či doplňky nejsou dotčena práva a povinnosti, které vznikly před účinností těchto změn, příp. doplňků obchodních podmínek.

DEFINICE POJMŮ

  1. Občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. Zákonem o ochraně spotřebitele se rozumí zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění.

  2. Zhotovitelem se rozumí Roman Kozák - servistrenazeru.cz, IČ: 22457456, sídlem Hlučín, Ostravská 101/87, 748 01.

  3. Objednatelem se rozumí fyzická či právnické osoba, která se zhotovitelem uzavírá smlouvu o dílo ve smyslu § 2586 občanského zákoníku.

  4. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba – nepodnikatel, která uzavírá kupní smlouvu s prodávajícím pro svou osobní potřebu, ve smyslu § 419 občanského zákoníku.

  5. Podnikatelem se rozumí fyzická či právnická osoba ve smyslu § 420 občanského zákoníku.

  6. Zákazníkem se rozumí kupující, objednatel, spotřebitel a podnikatel.

  7. Webovým rozhraním se rozumí webový portál provozovaný na adrese www.servistrenazeru.cz

​SMLOUVA O DÍLO

  1. Objednatel si může objednat opravu trenažéru, válců či jiného zařízení zn. ELITE a servis softwarového vybavení, nabízí-li takovou službu zhotovitel.

  2. Objednání může objednatel provést přímo na místě zhotovitele v rámci jeho provozní doby, nebo vyplněného formuláře na webovém portále, popřípadě určených kontaktních telefonech v pracovní době: pondělí – pátek 8:00 – 17:00. 

  3. Zhotovitel se po potvrzení objednávky zavazuje prohlédnout a diagnostikovat výrobek, určit zda je oprava (provedení díla) možné, opravu provést dle dohodnutých cenových podmínek. Cena obsahuje cenu náhradních dílů a nových komponent, o jejichž ceně bude objednatel informován. Dojde-li ke změně ceny náhradních dílů nebo nových komponent určené odhadem o více než 10% je zhotovitel povinen objednatele o této skutečnosti informovat. 

  4. Odesláním zařízení zhotoviteli Objednatel souhlasí s provedením diagnostiky zařízení a zavazuje se zhotoviteli tuto službu uhradit dle platného ceníku.

  5. Objednatel se zavazuje za provedení díla zaplatit předem stanovenou odměnu. Zhotovitel má právo vyžadovat úhradu odměny před provedením díla a objednatel je povinen odměnu uhradit. V případě prodlení s úhradou odměny za provedení díla může Zhotovitel využít svého zákonného zadržovacího práva.

  6. Zhotovitel upozorňuje, že diagnostika platí pro všechny trenažéry a válce a je zpoplatněna částkou 450,- Kč.

  7. Zhotovitel upozorňuje, že objednatel si nese zodpovědnost za zabalení zboží, zasílá-li ho zhotoviteli. V případě rozbití výrobku doručovatelem, kterého si vybral objednatel nenese zhotovitel žádnou odpovědnost.

  8. Zhotovitel upozorňuje, že z důvodu neopravitelnosti může být i částečně fungující výrobek vrácen zcela nefunkční.

PRÁVA Z VADNÉHO DÍLA

  1. Dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě. Má-li dílo při předání vadu, zakládá to povinnost zhotovitele z vadného plnění. Objednatel je povinen oznámit zhotoviteli vadu díla bez zbytečného odkladu.

  2. Práva a povinnosti smluvních stran plynoucích z vadného plnění, v případě, že objednatelem je podnikatel, se řídí příslušnými právními ustanoveními tj. zejména § 2615 a násl. občanského zákoníku.

  3. Prodávající odpovídá Kupujícímu - spotřebiteli za to, že prodávaná věc je ve shodě se smlouvou o dílo, zejména, že je bez vad. Shodou se smlouvou o dílo se rozumí, že dílo jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, že odpovídá požadavkům právních předpisů.

  4. V případě, že věc při převzetí díla spotřebitelem není dílo ve shodě se smlouvou (dále jen „rozpor se smlouvou o dílo“), má spotřebitel právo na to, aby zhotovitel bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího smlouvě o dílo, a to podle požadavku spotřebitele buď opravou věci; není-li takový postup možný, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny díla nebo odstoupení od smlouvy.

  5. Zhotovitel nenese odpovědnost za vadu díla, postupoval-li dle pokynů objednatele, i když na nevhodnost postupu či materiálu objednatele upozornil a dále upozornil-li objednatele, že provedené dílo (oprava věci) nemusí mít požadovaný výsledek.

  6. Zhotovitel poskytuje objednateli, který je spotřebitelem záruku za dílo v délce 6 měsíců, u oprav základních desek na komponentové úrovni je záruka na opravu 6 měsíců. Tato záruka se vztahuje pouze na vady přímo související s provedenou opravou.

  7. Nevztahuje se na opotřebení způsobené běžným užíváním ani na vady vzniklé nesprávným používáním zařízení.

DALŠÍ USTANOVENÍ KE SMLOUVĚ O DÍLO

  1. Zhotovitel upozorňuje objednatele, že oprava výrobku (provedení díla) nemusí pomoci odstranit závadu, byla-li objednatelem či zhotovitelem přes veškerou odbornou péči nesprávně diagnostikována.

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cenu a případné další náklady spojené s dodáním zboží při distančním způsobu uzavření kupní smlouvy hradí kupující jedním z následujících způsobů, přičemž si může zvolit, který z nich zvolí v rámci odeslání elektronické objednávky

  2. v hotovosti při osobním odběru zboží

  3. dobírkou při doručení zboží na místo určeném kupujícím

  4. bezhotovostně převodem na účet zhotovitele č. 3288123010/3030 , vedený u společnosti AirBank (dále jen „účet zhotovitele“).

  5. V případě platby hotovostí je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná před vydáním zboží.

  6. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání na účet prodávajícího.

  7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li dohodnuto jinak.

  8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu  a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O DÍLO

  1. Zákazník spotřebitel může ve smyslu ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy o dílo ve lhůtě čtrnácti (14) dnů.

  2. Zákazník spotřebitel může zhotovitele požádat, aby začal s plněním služby před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy o dílo, v takovém případě je zhotovitel oprávněn požadovat po zákazníkovi úhradu poměrné části sjednané ceny za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od smlouvy. Má se za to, že spotřebitel souhlasí s plněním služby před uplynutím lhůty k odstoupení od Smlouvy o dílo odsouhlasí-li zhotoviteli zaslanou cenovou nabídku.

  3. Zákazník spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od smlouvy o dílo, jestliže služba byla v plném rozsahu poskytnuta, v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy o dílo a zhotovitel před uzavřením smlouvy o dílo poučil zákazníka spotřebitele, že poskytnutím služby zaniká právo odstoupit od smlouvy o dílo.

  4. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 3 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy o dílo odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí trenažeru zhotovitelem, přičemž v případě, že trenažer je dodán v několika částech, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední části trenažeru. Odstoupení od smlouvy o dílo musí být zhotoviteli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od smlouvy o dílo může spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný zhotovitelem, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy o dílo může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny zhotovitele či na adresu elektronické pošty zhotovitele info@servistrenazeru.cz

  5. V případě odstoupení od smlouvy o dílo se smlouva od počátku ruší. Zhotovitel je povinen odeslat trenažer zpět zákazníkovi do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy o dílo, tato lhůta však neuplyne dříve, než zákazník uhradí zhotoviteli poměrnou část sjednané ceny za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od smlouvy, vzniklo-li na ni zhotoviteli právo, společně s náklady na balení a odeslání trenažeru. Odstoupí-li zákazník od smlouvy o dílo, nese zákazník náklady spojené s balením a odeslání trenažeru zpět zákazníkovi, a to i v tom případě, kdy trenažer nemůže být vrácen pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

  6. V případě odstoupení od smlouvy o dílo dle tohoto článku obchodních podmínek vrátí zhotovitel peněžní prostředky doposud přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy o dílo, a to stejným způsobem, jakým je zhotovitel od zákazníka přijal. Zhotovitel je však oprávněn jednostranně započíst si své peněžité nároky (zejména náklady na poštovné a balné a poměrnou část sjednané ceny za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od smlouvy) vůči zákazníkovi na nárok zákazníka na vrácení peněžních prostředků.

  7. Nárok na úhradu případné vzniklé škody je zhotovitel také oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení ceny za službu.

  8. Zákazník, který není spotřebitelem, může od smlouvy o dílo odstoupit v případě, že zhotovitel porušil smlouvu podstatným způsobem.

  9. Zhotovitel může od smlouvy o dílo odstoupit především v případě, kdy zákazník neuhradil řádně a včas cenu za službu, poštovné a balné nebo odmítl převzít trenažer zpět. Zhotovitel je dále od smlouvy o dílo oprávněn odstoupit, pokud zákazník neposkytuje potřebnou součinnost pro poskytnutí služby, je i přes veškerou snahu zhotovitele nečinný či nekontaktní.

Vzor: Formulář pro odstoupení od smlouvy o dílo

​PRONÁJEM TRENAŽÉRŮ, VÁLCŮ A PŘÍSLUŠENSTVÍ

  1. Zhotovitel dále mimo servis trenažérů poskytuje také nájem trenažérů a dalšího zařízení. Pro účely toho článku je zhotovitel označován jako pronajímatel a zákazník je nájemce.

  2. Pronajímatel na základě ustanovení tohoto článku přenechá nájemci k dočasnému užívání trenažér, válce či příslušenství (dále jen "zařízení") z aktuální nabídky na dobu 3, 4, 5 nebo 6 měsíců. Cena nájmu se řídí vybraným modelem zařízení a dobou nájmu. Nájemné je splatné vždy předem, a to v plné výši před zahájením nájmu na základě pokynů k platbě od pronajímatele.

  3. Doba pronájmu začíná běžet dnem převzetí zařízení nájemcem, a to buď osobně, nebo převzetím zásilky od přepravní služby (např. PPL). Délka nájmu je stanovena následovně: 3 měsíce = 90 dnů, 4 měsíce = 120 dnů, 5 měsíců = 150 dnů, 6 měsíců = 180 dnů.

  4. Nájemní smlouva je uzavřena okamžikem uhrazení vratné kauce a nájemným ze strany nájemce. 

  5. Náklady na přepravu zařízení k nájemci hradí pronajímatel, náklady na vrácení zařízení zpět pronajímateli hradí nájemce a cena se řídí platným ceníkem příslušného dopravce dle výběru nájemce.

  6. Nájemce je povinen zkontrolovat stav zařízení při jeho převzetí. Pokud zjistí jakékoli poškození nebo nesrovnalosti, je povinen tuto skutečnost neprodleně, ale nejpozději následující pracovní den, oznámit pronajímateli a pořídit fotodokumentaci poškození. Na pozdější reklamace zjevného poškození nebude brán zřetel a náhrada škody jde k tíži nájemce.

  7. Nájemce je povinen uhradit pronajímateli společně s nájemným vratnou kauci ( jistotu) ve výši 5 000 Kč / 210 €, která je nájemci odeslána zpět po řádném vrácení zařízení pronajímateli a po kontrole jeho technického stavu, nejpozději do 5 pracovních dnů. Zařízení se má za řádně vrácené, pokud obsahuje veškeré zapůjčené komponenty a je ve stavu, v jakém jej nájemce od pronajímatele převzal. Smluvní strany výslovně sjednávají, že nájemci nenáleží úroky z jistoty.

  8. Nájemce je povinen zacházet se zapůjčeným zařízením s obvyklou péčí a používat je pouze k účelům, ke kterým je určeno. Nájemce je povinen seznámit se před prvním použitím zařízení s přiloženým manuálem. Pronajímatel neodpovídá za škody a případná zranění způsobené nevhodným používáním zařízení. Pronajímatel se zříká odpovědnosti za jakoukoli fyzickou újmu nájemce nebo třetích osob způsobenou přímým, či nepřímým používáním zařízení.

  9. V případě, že během nájmu dojde k poruše zařízení, je nájemce povinen o této skutečnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději následující pracovní den, informovat pronajímatele. Po dobu, kdy se zařízení nachází u pronajímatele za účelem opravy, se doba nájmu přeruší. Po provedení opravy a doručení zařízení zpět nájemci bude nájem pokračovat. V případě, že se závada oznámená nájemcem neprokáže, dny, po které bylo zařízení u pronajímatele, se považují za součást doby nájmu. V případě předčasného ukončení nájmu ze strany nájemce se již uhrazené nájemné nevrací.

  10. Po uplynutí sjednané doby nájmu je nájemce povinen zařízení odeslat zpět nejpozději do 2 pracovních dnů (vychází-li konec zapůjčení v pátek, trenažér stačí odeslat v pondělí či úterý následujícího týdne) na adresu pronajímatele. V případě prodlení je povinen nájemce uhradit pronajímateli smluvní pokutu ve výši 100 Kč za každý započatý den prodlení s vrácením po skončení doby nájmu.

  11. Nájemce výslovně souhlasí s tím, že v případě poškození, ztráty části příslušenství, nevrácení obalu nebo prodlení s vrácením zařízení je pronajímatel oprávněn jednostranně započíst odpovídající částku z vratné kauce na úhradu vzniklé škody či smluvní pokuty.

  12. Před odesláním zařízení zpět je nájemce povinen zařízení nafotit a zdokumentovat jeho stav, zejména z pohledu případného mechanického poškození, a tyto fotografie uchovat do doby potvrzení převzetí trenažéru zhotovitelem. V případě, že nebude zařízení před odesláním řádně zdokumentováno a dojde k poškození během přepravy, ponese náklady na opravu nájemce. Zařízení musí být vráceno včetně původního obalu a výplně, které jsou součástí pronájmu. Nájemce odpovídá za to, že zařízení i obal budou při vrácení v odpovídajícím stavu.

ODSTOUPENÍ OD NÁJEMNÍ SMLOUVY 

  1. Nájemce spotřebitel může ve smyslu ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od nájemní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů.

  2. Nájemce spotřebitel může pronajímatele požádat, aby začal s plněním služby před uplynutím lhůty k odstoupení od nájemní smlouvy, v takovém případě je pronajímatel oprávněn požadovat po nájemci úhradu poměrné části sjednané ceny za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od nájemní smlouvy. Má se za to, že nájemce souhlasí s plněním služby před uplynutím lhůty k odstoupení od nájemní smlouvy okamžikem úhrady nájemného.

  3. Nájemce bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od nájemní smlouvy, jestliže služba byla v plném rozsahu poskytnuta, v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem nájemce před uplynutím lhůty pro odstoupení od nájemní smlouvy a pronajímatel před uzavřením nájemní smlouvy poučil nájemce, že poskytnutím služby zaniká právo odstoupit od nájemní smlouvy.

  4. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od nájemní smlouvy odstoupit, má nájemce v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od nájemní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zařízení nájemcem. Odstoupení od nájemní smlouvy musí být pronajímateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od nájemní smlouvy může nájemce využít vzorový formulář poskytovaný pronajímatelem, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od nájemní smlouvy může nájemce zasílat mimo jiné na adresu provozovny pronajímatele či na adresu elektronické pošty pronajímatele: info@servistrenazeru.cz

  5. V případě odstoupení od nájemní smlouvy se smlouva od počátku ruší. Nájemce je povinen odeslat zařízení zpět pronajímateli do tří pracovních dnů od odstoupení od nájemní smlouvy. Odstoupí-li nájemce od nájemní smlouvy, nese nájemce náklady spojené s balením a odeslání zařízení zpět pronajímateli, a to i v tom případě, kdy zařízení nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

  6. V případě odstoupení od nájemní smlouvy dle tohoto článku obchodních podmínek vrátí pronajímatel peněžní prostředky doposud přijaté od nájemce do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od nájemní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je pronajímatel od nájemce přijal. Pronajímatel je však oprávněn jednostranně započíst si své peněžité nároky (zejména náklady na poštovné a balné a poměrnou část sjednané ceny za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od smlouvy) vůči nájemci na nárok nájemce na vrácení peněžních prostředků.

  7. Nárok na úhradu případné vzniklé škody je pronajímatel také oprávněn jednostranně započíst proti nároku nájemce na vrácení ceny za službu.

  8. Nájemce, který není spotřebitelem, může od nájemní smlouvy odstoupit v případě, že pronajímatel porušil smlouvu podstatným způsobem.

  9. Pronajímatel může od nájemní smlouvy odstoupit především v případě, kdy nájemce neuhradil řádně a včas cenu za službu, poštovné a balné nebo nevrátil zařízení zpět. Pronajímatel je dále od nájemní smlouvy oprávněn odstoupit, pokud nájemce neposkytuje potřebnou součinnost pro poskytnutí služby, je i přes veškerou snahu pronajímatele nečinný či nekontaktní.

Vzor: Formulář pro odstoupení od nájemní smlouvy

bottom of page