Profesionální opravy a servis cyklistických trenažérů značky ELITE
Obchodní podmínky
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
-
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti a případné další právní vztahy smluvních stran vznikajících v souvislosti nebo na základě smlouvy o dílo uzavřené v místě prodejce nebo distančně, např. prostřednictvím internetových stránek, které jsou provozovány na www.servistrenazeru.cz mezi zhotovitelem, tj Roman Kozák, IČ: 22457356, sídlem Hlučín, Ostravská 101/87, 748 01, dále "zhotovitel" a zákazníkem dále "objednatel"
-
Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání uzavírání smluv o dílo uzavřených distančním způsobem, např. skrze webových stránek prodejce umístěných na výše uvedené adrese www.servistrenazeru.cz a s tím související právní vztahy.
-
Ustanovení odchylná od ustanovení uvedených v obchodních podmínkách lze sjednávat ve smlouvě o dílo. Tato odchylná ustanovení mají přednost před těmito Obchodními podmínkami.
-
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo.
-
Zhotovitel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit či doplňovat. Změnami či doplňky nejsou dotčena práva a povinnosti, které vznikly před účinností těchto změn, příp. doplňků obchodních podmínek.
DEFINICE POJMŮ
-
Občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. Zákonem o ochraně spotřebitele se rozumí zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění.
-
Zhotovitelem se rozumí Roman Kozák - servistrenazeru.cz, IČ: 22457456, sídlem Hlučín, Ostravská 101/87, 748 01.
-
Objednatelem se rozumí fyzická či právnické osoba, která se zhotovitelem uzavírá smlouvu o dílo ve smyslu § 2586 občanského zákoníku.
-
Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba – nepodnikatel, která uzavírá kupní smlouvu s prodávajícím pro svou osobní potřebu, ve smyslu § 419 občanského zákoníku.
-
Podnikatelem se rozumí fyzická či právnická osoba ve smyslu § 420 občanského zákoníku.
-
Zákazníkem se rozumí kupující, objednatel, spotřebitel a podnikatel.
-
Webovým rozhraním se rozumí webový portál provozovaný na adrese www.servistrenazeru.cz
SMLOUVA O DÍLO
-
Objednatel si může objednat opravu trenažéru, válců či jiného zařízení zn. ELITE a servis softwarového vybavení, nabízí-li takovou službu zhotovitel.
-
Objednání může objednatel provést přímo na místě zhotovitele v rámci jeho provozní doby, nebo vyplněného formuláře na webovém portále, popřípadě určených kontaktních telefonech v pracovní době: pondělí – pátek 9:00 – 17:00.
-
Zhotovitel se po potvrzení objednávky zavazuje prohlédnout a diagnostikovat výrobek, určit zda je oprava (provedení díla) možné, opravu provést dle dohodnutých cenových podmínek. Cena obsahuje cenu náhradních dílů a nových komponent, o jejichž ceně bude objednatel informován. Dojde-li ke změně ceny náhradních dílů nebo nových komponent určené odhadem o více než 10% je zhotovitel povinen objednatele o této skutečnosti informovat.
-
Objednatel se zavazuje za provedení díla zaplatit předem stanovenou odměnu. Zhotovitel má právo vyžadovat úhradu odměny před provedením díla a Objednatel je povinen odměnu uhradit. V případě prodlení s úhradou odměny za provedení díla může Zhotovitel využít svého zákonného zadržovacího práva.
-
Zhotovitel upozorňuje, že diagnostika platí pro všechny trenažéry a válce a je zpoplatněna částkou 450,- Kč.
-
Zhotovitel upozorňuje, že objednatel si nese zodpovědnost za zabalení zboží, zasílá-li ho zhotoviteli. V případě rozbití výrobku doručovatelem, kterého si vybral objednatel nenese zhotovitel žádnou odpovědnost.
-
Zhotovitel upozorňuje, že z důvodu neopravitelnosti může být i částečně fungující výrobek vrácen zcela nefunkční.
PRÁVA Z VADNÉHO DÍLA
-
Dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě. Má-li dílo při předání vadu, zakládá to povinnost zhotovitele z vadného plnění. Objednatel je povinen oznámit zhotoviteli vadu díla bez zbytečného odkladu.
-
Práva a povinnosti smluvních stran plynoucích z vadného plnění, v případě, že objednatelem je podnikatel, se řídí příslušnými právními ustanoveními tj. zejména § 2615 a násl. občanského zákoníku.
-
Prodávající odpovídá Kupujícímu - spotřebiteli za to, že prodávaná věc je ve shodě se smlouvou o dílo, zejména, že je bez vad. Shodou se smlouvou o dílo se rozumí, že dílo jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, že odpovídá požadavkům právních předpisů.
-
V případě, že věc při převzetí díla spotřebitelem není dílo ve shodě se smlouvou (dále jen „rozpor se smlouvou o dílo“), má spotřebitel právo na to, aby zhotovitel bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího smlouvě o dílo, a to podle požadavku spotřebitele buď opravou věci; není-li takový postup možný, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny díla nebo odstoupení od smlouvy.
-
Zhotovitel nenese odpovědnost za vadu díla, postupoval-li dle pokynů objednatele, i když na nevhodnost postupu či materiálu objednatele upozornil a dále upozornil-li objednatele, že provedené dílo (oprava věci) nemusí mít požadovaný výsledek.
-
Zhotovitel poskytuje objednateli, který je spotřebitelem záruku za dílo v délce 6 měsíců, u oprav základních desek na komponentové úrovni je záruka na opravu 6 měsíců. Tato záruka se vztahuje pouze na vady přímo související s provedenou opravou.
-
Nevztahuje se na opotřebení způsobené běžným užíváním ani na vady vzniklé nesprávným používáním zařízení.
DALŠÍ USTANOVENÍ KE SMLOUVĚ O DÍLO
-
Zhotovitel upozorňuje objednatele, že oprava výrobku (provedení díla) nemusí pomoci odstranit závadu, byla-li objednatelem či zhotovitelem přes veškerou odbornou péči nesprávně diagnostikována.
CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
-
Cenu a případné další náklady spojené s dodáním zboží při distančním způsobu uzavření kupní smlouvy hradí kupující jedním z následujících způsobů, přičemž si může zvolit, který z nich zvolí v rámci odeslání elektronické objednávky
-
v hotovosti při osobním odběru zboží
-
dobírkou při doručení zboží na místo určeném kupujícím
-
bezhotovostně převodem na účet zhotovitele č. 3288123010/3030 , vedený u společnosti AirBank (dále jen „účet zhotovitele“).
2. V případě platby hotovostí je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná před vydáním zboží.
3. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání na účet prodávajícího.
4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li dohodnuto jinak.
5.Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.