top of page

Obchodní podmínky

​ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti a případné další právní vztahy smluvních stran vznikajících v souvislosti nebo na základě smlouvy o dílo uzavřené v místě prodejce nebo distančně, např. prostřednictvím internetových stránek, které jsou provozovány na www.servistrenazeru.cz mezi zhotovitelem, tj Roman Kozák, IČ: 22457356, sídlem Hlučín, Ostravská 101/87, 748 01, dále "zhotovitel" a zákazníkem dále "objednatel"

  2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání uzavírání smluv o dílo uzavřených distančním způsobem, např. skrze webových stránek prodejce umístěných na výše uvedené adrese www.servistrenazeru.cz a s tím související právní vztahy.

  3. Ustanovení odchylná od ustanovení uvedených v obchodních podmínkách lze sjednávat ve smlouvě o dílo. Tato odchylná ustanovení mají přednost před těmito Obchodními podmínkami.

  4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo.

  5. Zhotovitel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit či doplňovat. Změnami či doplňky nejsou dotčena práva a povinnosti, které vznikly před účinností těchto změn, příp. doplňků obchodních podmínek.

DEFINICE POJMŮ

  1. Občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. Zákonem o ochraně spotřebitele se rozumí zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění.

  2. Zhotovitelem se rozumí Roman Kozák - servistrenazeru.cz, IČ: 22457456, sídlem Hlučín, Ostravská 101/87, 748 01.

  3. Objednatelem se rozumí fyzická či právnické osoba, která se zhotovitelem uzavírá smlouvu o dílo ve smyslu § 2586 občanského zákoníku.

  4. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba – nepodnikatel, která uzavírá kupní smlouvu s prodávajícím pro svou osobní potřebu, ve smyslu § 419 občanského zákoníku.

  5. Podnikatelem se rozumí fyzická či právnická osoba ve smyslu § 420 občanského zákoníku.

  6. Zákazníkem se rozumí kupující, objednatel, spotřebitel a podnikatel.

  7. Webovým rozhraním se rozumí webový portál provozovaný na adrese www.servistrenazeru.cz

​SMLOUVA O DÍLO

  1. Objednatel si může objednat opravu trenažéru, válců či jiného zařízení zn. ELITE a servis softwarového vybavení, nabízí-li takovou službu zhotovitel.

  2. Objednání může objednatel provést přímo na místě zhotovitele v rámci jeho provozní doby, nebo vyplněného formuláře na webovém portále, popřípadě určených kontaktních telefonech v pracovní době: pondělí – pátek 9:00 – 17:00. 

  3. Zhotovitel se po potvrzení objednávky zavazuje prohlédnout a diagnostikovat výrobek, určit zda je oprava (provedení díla) možné, opravu provést dle dohodnutých cenových podmínek. Cena obsahuje cenu náhradních dílů a nových komponent, o jejichž ceně bude objednatel informován. Dojde-li ke změně ceny náhradních dílů nebo nových komponent určené odhadem o více než 10% je zhotovitel povinen objednatele o této skutečnosti informovat.

  4. Objednatel se zavazuje za provedení díla zaplatit předem stanovenou odměnu. Zhotovitel má právo vyžadovat úhradu odměny před provedením díla a Objednatel je povinen odměnu uhradit. V případě prodlení s úhradou odměny za provedení díla může Zhotovitel využít svého zákonného zadržovacího práva.

  5. Zhotovitel upozorňuje, že diagnostika platí pro všechny trenažéry a válce a je zpoplatněna částkou 450,- Kč.

  6. Zhotovitel upozorňuje, že objednatel si nese zodpovědnost za zabalení zboží, zasílá-li ho zhotoviteli. V případě rozbití výrobku doručovatelem, kterého si vybral objednatel nenese zhotovitel žádnou odpovědnost.

  7. Zhotovitel upozorňuje, že z důvodu neopravitelnosti může být i částečně fungující výrobek vrácen zcela nefunkční.

PRÁVA Z VADNÉHO DÍLA

  1. Dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě. Má-li dílo při předání vadu, zakládá to povinnost zhotovitele z vadného plnění. Objednatel je povinen oznámit zhotoviteli vadu díla bez zbytečného odkladu.

  2. Práva a povinnosti smluvních stran plynoucích z vadného plnění, v případě, že objednatelem je podnikatel, se řídí příslušnými právními ustanoveními tj. zejména § 2615 a násl. občanského zákoníku.

  3. Prodávající odpovídá Kupujícímu - spotřebiteli za to, že prodávaná věc je ve shodě se smlouvou o dílo, zejména, že je bez vad. Shodou se smlouvou o dílo se rozumí, že dílo jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, že odpovídá požadavkům právních předpisů.

  4. V případě, že věc při převzetí díla spotřebitelem není dílo ve shodě se smlouvou (dále jen „rozpor se smlouvou o dílo“), má spotřebitel právo na to, aby zhotovitel bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího smlouvě o dílo, a to podle požadavku spotřebitele buď opravou věci; není-li takový postup možný, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny díla nebo odstoupení od smlouvy.

  5. Zhotovitel nenese odpovědnost za vadu díla, postupoval-li dle pokynů objednatele, i když na nevhodnost postupu či materiálu objednatele upozornil a dále upozornil-li objednatele, že provedené dílo (oprava věci) nemusí mít požadovaný výsledek.

  6. Zhotovitel poskytuje objednateli, který je spotřebitelem záruku za dílo v délce 6 měsíců, u oprav základních desek na komponentové úrovni je záruka na opravu 6 měsíců. Tato záruka se vztahuje pouze na vady přímo související s provedenou opravou.

  7. Nevztahuje se na opotřebení způsobené běžným užíváním ani na vady vzniklé nesprávným používáním zařízení.

DALŠÍ USTANOVENÍ KE SMLOUVĚ O DÍLO

  1. Zhotovitel upozorňuje objednatele, že oprava výrobku (provedení díla) nemusí pomoci odstranit závadu, byla-li objednatelem či zhotovitelem přes veškerou odbornou péči nesprávně diagnostikována.

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cenu a případné další náklady spojené s dodáním zboží při distančním způsobu uzavření kupní smlouvy hradí kupující jedním z následujících způsobů, přičemž si může zvolit, který z nich zvolí v rámci odeslání elektronické objednávky

  2. v hotovosti při osobním odběru zboží

  3. dobírkou při doručení zboží na místo určeném kupujícím

  4. bezhotovostně převodem na účet zhotovitele č. 3288123010/3030 , vedený u společnosti AirBank (dále jen „účet zhotovitele“). 

    2. V případě platby hotovostí je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná před vydáním zboží.

    3. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání na účet prodávajícího.

    4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li dohodnuto jinak.

    5.Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu  a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

bottom of page