Nejčastější dotazy
Napřed je důležité nás kontaktovat, buď mailem, telefonicky, případně rovnou přes Objednávku opravy. Následně po potvrzení pošlete svůj trenažér / válce jakoukoliv přepravní společností. Po přijetí zařízení nafotíme z důvodu případného poškození přepravou a zdokumentování stavu při přijetí a dle volby zákazníka provedeme buď servisní úkon, případně diagnostiku. Po provedení diagnostiky Vás budeme kontaktovat zpět s návrhem opravy. Po odsouhlašení způsobu opravy a opravě samotné zasíláme fakturu k úhradě a po úhradě odesíláme zařízení zpět případně informujeme o možnosti vyzvednutí.
Standardní doba je 2 –3 pracovní dny od přijetí zařízení. Vždy Vás informujeme, pokud by došlo k prodloužení termínu.
Diagnostika zahrnuje kontrolu elektroniky, opotřebení pohyblivých částí, test funkčnosti - jízda na trenažéru či válcích, vyhodnocení možných závad.
Originální krabice je vždy nejlepší řešení, pro bezpečné odeslání Vašeho zařízení. Pokud ji nemáte, doporučujeme použít do krabice dostatečné množství výplně tak, aby se zařízení nemohlo uvnitř hýbat. Trenažér či válce přebereme i s poškozenou krabicí a případné škody na zařízení nafotíme.
Údržba napomáhá předcházení vzniku poruch a závad a prodlužuje životnost Vašeho trenažéru či válců. Jedná se o prevenci. Oprava je následně uvedení částečně či zcela nefunkčního zařízení do funkčního stavu.
Provádíme servis i u zařízení v záruce. Běžná údržba u nás záruku neovlivní. Pokud se jedná o závadu, která by mohla spadat do záruční opravy, je nutné obrátit se přímo na svého prodejce – pouze ten může provést bezplatnou opravu.