Novo Force a Qubo
- Roman Kozák
- 11. 6.
- Minut čtení: 1

Elastogelový váleček na jednotce odporu u trenažérů Novo Force a Qubo je v přímém kontaktu s jízdním kolem. Na válec působí celá hmotnost jízdního kola včetně hmotnosti jezdce. Při překročení maximální možné hmotnosti, která činí 110 kg (jezdec+kolo) může dojít k poškození pevných spojů a rychlejšímu opotřebení válce a pláště jízdního kola.
Správným používáním můžete prodloužit životnost nejen samotného elastogelového válečku u trenažéru, ale také plášťů vašeho jízdního kola. Pro prodloužení životnosti pláště u jízdního kola se doporučuje používat pláště s hladkým vzorkem anebo přímo pro trenažér určené pláště, které jsou vyrobeny ze speciální směsi, která mimo nižšího opotřebení snižuje i hlučnost během jízdy.
U těchto typů trenažérů NIKDY NESMÍTE POUŽÍVAT ZADNÍ BRZDU! Při použití zadní brzdy dojde často ke spálení nebo vydření velké části elastogelu, tato část není opravitelná, nicméně mimo estetický aspekt je možno trenažér i nadále používat.
Samotný váleček na jednotce odporu má tloušťku elastogelu 3 cm, přičemž každých 1.000 kilometrů jízdy za použití správných plášťů dojde k opotřebovaní zhruba o 0,1 mm. Trenažéry Qubo a Novo vám při správném používání budou dlouholetými parťáky.
コメント